x تبلیغات
شیروش موتور

کاور بدنه خودرو چریکی

کاور بدنه خودرو

 کاور بدنه خودرو چریکی

کاور بدنه خودرو چریکی یکی از انواع کاور بدنه خودرو محسوب می شوند که با ایجاد ظاهری زیبا منجر به جلب توجه بسیاری از افراد به خودرو های شما می شود. این کاور معمولا در خودرو های آفرودی مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر ایجاد زیبایی منجر به محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل محیطی و جوی می شود. کاور بدنه خودرو در شرکت شیروش موتور با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شود. 

قیمت یخچال مسافرتی خودرو

یخچال مسافرتی

 قیمت یخچال مسافرتی خودرو

قیمت یخچال مسافرتی خودرو  یکی از موارد بسیار حائز اهمیت برای خریداران می باشد. اکثر ما در زمان خرید هر نوع محصولی، قیمت آن محصول برای ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که متناسب با کیفیت و مرغوبیت محصول قیمت محصول مورد نظر تعیین شده باشد. یخچال مسافرتی آلپیکول Alpicool توسط کمپانی الپیکول طراحی و ساخته شده است در واقع می توان گفت که آلپیکول یک مارک و برند معروف و شناخته شده در صنعت یخچال خودرویی می باشد که در سال 2008 تاسیس گردیده است. مجموعه شیروش موتور مفتخر است که انواع یخچال های خودرویی آلپیکول را برای ارائه به شما مشتریان عزیز دارا می باشد شما مشتریان گران قدر و عزیز می توانید با توجه به نیاز خود یخچال مسافرتی آلپیکول را با ظرفیت مد نظر خود با قیمت های مناسب از این مجموعه خریداری نمایید. 

یخچال مسافرتی

 یخچال مسافرتی

یخچال مسافرتی یک از تجهیزات ضروری می باشد که برای علاقه مندان به سفر به دل طبیعت که چند روز را در طبیعت می گذراند بسیار ضروری می باشد. زیرا با استفاده از این محصول مواد غذایی و خوراکی های آن در اثر عوامل محیطی فاسد و خراب نمی شود و همیشه از خوردن نوشیدنی های خنک نهایت لذت را می برند. این محصول به دلیل نوع ساختاری که دارد به راحتی توسط افراد حمل و جابجا می شود یکی از بهترین یخچال های خودرویی و یا همان یخچال مسافرتی یخچال مسافرتی آلپیکول می باشد.

یخچال مسافرتی آلپیکول

یخچال مسافرتی آلپیکول توسط کمپانی آلپیکول با استفاده از بهترین مترییال و مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است از این رو بدنه اصلی آن ها دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد و در برابر ضربات دچار آسیب نمی شوند. شرکت شیروش موتور یکی از ارائه دهندگان پخچال مسافرتی آلپیکول همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. 

مرکز نصب کاور بدنه آفرودی

کاور بدنه خودرو

 مرکز نصب کاور بدنه آفرودی

مرکز نصب کاور بدنه آفرودی شرکت شیروش موتور انواع مدل های کاور بدنه خود را همراه با تیم متخصص و حرفه ای به بهترین نحو ممکن اجرا م  کند. کاور بدنه خودرو علاوه بر اینکه منجر به ظاهر زیبا و خاص خودرو شما می شود از بدنه اصلی خودرو شما در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی به خوبی محافظت می کند. نصب کاور بدنه خودرو برای جلوگیری از ایجاد آسیب به بدنه اصلی خودرو بهتر است که توسط افراد خبره و کاربلد انجام شود. 

خرید اینترنتی کاور بدنه خودرو

کاور بدنه خودرو

 خرید اینترنتی کاور بدنه خودرو

خرید اینترنتی کاور بدنه خودرو را می توانید از شرکت شیروش موتور با خیالی آسوده با قیمت بسیار مطلوب انجام دهید. انواع کاور بدنه خودرو توسط این مجموعه ععرضه می گردد که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. کاور بدنه خودرو برای زیبایی بخشیدن به ظاهر خودرو ها و همچنین محافظت و مراقبت از بدنه اصلی خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. 

روکش مات بدنه خودرو

کاور بدنه خودرو

 روکش مات بدنه خودرو

روکش مات بدنه خودرو یکی از انواع کاور بدنه خودرو می باشد که بسیار پرفروش می باشد. زیرا از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد که می تواند زیبایی خودرو شما را دو چندان کندو کاور بدنه خودرو مات را رنگ بندی های متنوع می توانید از مجموعه شیروش موتور خریداری نمایید. روکش مات علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا موجب محافظت از بدنه خودرو نیز می شود. مجموعه شیروش موتور علاوه بر فروش کاور بدنه خودرو انواع یخچال مسافرتی خودرویی را نیز به فروش می رساند زیرا این مجموعه در تجهیز کردن خودرو های آفرودی فعالیت دارد. 

یخچال تک درب چرخ دار مدل CX40

یخچال مسافرتی

 یخچال تک درب چرخ دار مدل CX40

یخچال تک درب چرخ دار مدل CX40 یکی از انواع مدل های یخچال مسافرتی می باشد که توسط  شرکت شیروش موتور عرضه می گردد. این یخچال دارای 40 لیتر ظرفیت می باشد. که انتخاب ایده آل برای افرادی می باشد که نیاز به یخچال مناسب برای سفر های مسافرتی خود دارند. این یخچال دارای چرخ و دسته برای جابجای راحت و آسان می باشد شما با استفاده از این محصول در مسافرت های خود می توانید از سالم بودن مواد غذایی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

کاور بدنه آفرودی

کاور بدنه خودرو

 

 کاور بدنه آفرودی

کاور بدنه آفرودی در ماشین های آفرودی که دارای لاستیک های بزرگ و همچنین دارای دو دیفرانسیل میباشد باید لوازم و تجهیزاتی به کار برده شود که در هنگام رانندگی و حرکت در این جاده های سخت و مشکل آسیبی وارد نشود و زود از بین نرود شیرویش موتور در ارائه این تجهزات همیشه حرف اول را میزند وبسیار با کیفیت میباشد همچنین کاور بدنه ارزان را میتوانید با کیفیت بالا در این شرکت تهیه کرده و نیز بر روی ماشین های خود نصب نمایید این شرکت کلیه خدمات فروش و نصب کاور بدنه را با بهترین لوازم و کیفیت انجام میدهد. 

نصب کاور بدنه مشکی مات پاترول دو درب

کاور بدنه خودرو

 نصب کاور بدنه مشکی مات پاترول دو درب

نصب کاور بدنه مشکی مات پاترول دو درب به وسیله شرکت شیروش موتور که دارای کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می باشد در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن انجام می شود. شما می توانید کاور بدنه خودرو خود را مطابق با نوع دلخواه خود از این شرکت به صورت مستقیم با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید و در نهایت نصب آن را به این مجموعه بسپارید و در نتیجه ایده آل آن بهره مند شوید.کاور بدنه خودرو مشکی مات یکی از کاور های بدنه خاص و زیبا می باشد که باعث ایجاد ظاهری خاص به اتومبیل شما می شود. حفظ زیبایی طاهر خودرو ها برای بسیاری از افراد از اهمیت بالای برخوردار می باشد

 

سوپرلید تک درب فوتون نیوفیس

 

سوپرلید 

سوپرلید تک درب فوتون نیوفیس

سوپرلید تک درب فوتون نیوفیس یکی از محصولات ویزه یا می باشد که توسط شرکت شیروش موتور با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک تولید و عرضه می گردد. این شرکت با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد سوپرلید تک درب فوتون نیوفیس سعی در ایجاد تنوع و بهبود کاربری خودرو های فتون دارند. که بر پایه این تلاش تا به امروز توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع سوپرلید با توجه به نیاز مشتریان شده اند. در تولید سوپرلید تک درب فوتون نیوفیس استاندارد باید به نکاتی مانند وزن، جنس متریال به کار گرفته شده، جنس یراق آلات، مکانیزم بازشوندگی و جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک در نظر گرفته شود.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد